Ga naar de inhoud
Thius werkt samen met verschillende aannemers op het gebied van onderhoud, renovatie en verduurzaming.

Samen werken aan goede woningen

Gaat het om een reparatie in u woning? Als u een reparatieverzoek indient, staat de juiste partij bij u voor de deur. De komende jaren gaan wij van start met onze duurzame reis, ook hiervoor zijn vaste partijen aan ons verbonden. Voor onze nieuwbouwprojecten werken wij samen met uiteenlopende aannemers.

U bepaalt zelf de datum en het tijdstip waarop de aannemer komt als u uw reparatieverzoek meldt via uw MijnThius. In sommige gevallen kunt u het reparatieverzoek niet direct plannen. Wij nemen dan contact met u op. 

Als huurder van Thuis kunt u voor vragen en reparatieverzoeken gewoon bij ons terecht. Als het nodig is, nemen wij contact op met de VvE (Vereniging van Eigenaren).

U kunt uw reparatieverzoek op meerdere manieren bij ons melden:

  • Via deze website kunt u uw reparatieverzoek online aan ons doorgeven. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
  • U kunt ons bellen op (0344) 61 41 06. We zijn op werkdagen van 8.00 tot 16.30 uur bereikbaar. Uiteraard mag u ook langskomen op ons kantoor. 

Onze huurders zijn automatisch verzekerd voor glasschade. U meldt uw glasschade bij Thius. Neem telefonisch contact met ons op via 0344-61 41 06 of mail de schade naar reparatie@thius.nl

Bent u zelf verantwoordelijk voor de schade? Dan brengen wij de kosten voor het herstel bij u in rekening. 

Een rookmelder maakt een luid geluid als er rook in huis is. Dit alarm waarschuwt u bij brand. Hierdoor weet u dat er gevaar is en heeft u tijd om te ontsnappen. De meeste slachtoffers bij een brand vallen door het inademen van rook. Brandexperts beweren dat u niks ruikt als u slaapt. Maar u kunt wel geluiden horen. Rookmelders zijn dus heel belangrijk. Ze kunnen uw leven redden. 

 

 

We vinden het belangrijk dat uw centrale verwarming goed werkt. Wat u kunt doen, is afhankelijk van waar u woont.

Woont u in Tiel:

  • Brugstraat 25 t/m 77, Honingstraat 37 t/m 91, Wadenoijenlaan 25 t/m 167, 207 t/m 349 en 495 t/m 613 dan kunt u rechtstreeks bellen naar Romijnders : (024) 6488222.
  • Woont u op de Liendenlaan 1 t/m 383 dan kunt u rechtstreeks bellen naar Feenstra : (088) 845 50 00
  • Woont u op de Wadenoijenlaan 25 t/m.167, dan kunt u een storing van de geiser melden bij De Leeuw Installatietechniek: (0487) 59 44 89. 

Staat uw adres hier niet bij? Bel dan de Warmtecombinatie Rivierenland: (085) 760 95 00. U kunt 24 uur per dag, 7 dagen in de week bellen!